Friday, July 2, 2021

 

           SENARAI TAJUK TUGASAN 

BERIKUT MERUPAKAN SENARAI TAJUK TUGASAN BBM3410 MULTIMEDIA DALAM BAHASA SEPANJANG MINGGU 1 HINGGA 14 UNTUK SEMESTER 2 2020/2021

1. BIODATA DIRI

2. CERITA SOSIAL 1

3. PENDEKATAN ANALISIS WACANA

4. NOTA ELEMEN ASAS GRAFIK

5. ASAS GRAFIK MUDAH

6. ASAS GRAFIK WARNA

7. ASAS GRAFIK TEKS

8. ASAS GRAFIK KESESUAIAN

9. ASAS GRAFIK KESIEMBANGAN

10. MUGSHOT

11.CLOSE UP

12. CERITA SOSIAL 2

13. TEORI STUBBS

14. CELIK BAHASA ISYARAT 

15. BAHAN ASAS GRAFIK

16. LONGSHOT

18. POTRAIT

20. KABUR

21. SILUET

23. PENDUA


33. TWITTER




53. SUASANA






57. SEPI


Saya, Nur Aqilah binti Sepuan bernombor matrik 202966, pelajar kursus BBM3410 Multimedia Dalam Bahasa, Semester 2 2020/2021, dengan ini  mengakui bahawa segala tugasan yang saya dan ahli kumpulan lakukan adalah benar dan tidak meniru hasil kumpulan lain atau sumber lain.  Sekiranya saya dan ahli kumpulan menggunakan contoh yang diambil daripada sumber lain dalam tugasan, ia adalah sebagai rujukan dan panduan dan saya serta ahli kumpulan telah meletakkan sumber atau kredit kepada sumber berkenaan.  

Terima kasih kepada Prof Dr Normaliza Abd Rahim atas segala tunjuk ajar dan ilmu yang telah diberikan kepada saya dan rakan-rakan sepanjang 14 minggu mengikuti kelas dalam talian pada semester ini. Maaf atas segala kekurangan yang telah saya lakukan sepanjang mengikuti kelas Multimedia dalam Bahasa. Akhir sekali, terima kasih kepada Prof Dr. Normaliza atas markah yang telah Prof berikan kepada saya. Saya sangat berterima kasih atas markah tersebut. 







~ T E R I M A  K A S I H ~
💗

No comments:

Post a Comment