Sunday, June 6, 2021

BBM3410-2021-MINGGU 10-VIDEO SERAM (TAMING SARI)

Rujukan: Normaliza Abd RAHIM.(2019). Multimedia dalam Bahasa. Serdang. Penerbit Universiti Putrra Malaysia.



LINK : https://youtu.be/RzObfcVcubM

Assalamualaikum pembaca blog Penulis Tiga Pagi. 👋👋👋

Minggu 10 saya nak kongsi dengan pembaca sekalian tentang tugasan untuk minggu ini!!!!
Jadi tugasan untuk minggu 10 adalah menghasilkan sebuah video seram. Hmm sejujurnya, saya hanya terlibat sedikit sahaja dalam pembuatan video ini. Hhahahah tak nak laaahh..
Jadi, saya nak kongsi sedikit apa itu video seram.

Video seram ialah video yang berbentuk penceritaan yang mempunyai kesan yang menakutkan. Kebiasaannya video seram melibatkan hantu atau entiti yang kelihatan atau tidak kelihatan. Video seram juga melibatkan manusia tetapi penceritaan berfokus kepada seram dan menakutkan. Video seram mempunyai penceritaan yang padat dan ringkas. 

Untuk video seram kali ini, Suraya merupakan pelon utama dan dibantu oleh beberapa ahli kumpulan dan ahli keluarga yang lain. Video ini berkisahkan tentang seseorang yang diganggu setelah menonton cerita hantu bersama rakan-rakannya. 

So, korang dah tengok ke belum?
Tengok lahh!! Taknak lah saya sorang je yang merasakan jantung tercabut.

Silakan tengok dan enjoy. 


~ T E R I M A  K A S I H ~



Kehadiran kuliah minggu 10 

31 Mei 2021✔

p/s: Saya berada diatas, sebelah kanan jam (10:58 A.M)

Maaflah kecik sangat. 


No comments:

Post a Comment